Smart Link is the winning Outsourced Call & Contact Center Service Provider in the Middle East 2011 KSA, Saudi Arabia Call Center, Smart Link ( Business unit of Al Khaleej Training & Education ), is a leading call center, contact center, BPO, business process outsourcing, Outsourcing/Off shoring, IP Telephony, IPCC, customer service, business support and communication technical hardware service provider, Smart Link is also a strategic partner of Avaya KSA, Cisco KSA, Altitude KSA, Plantronics KSA, Microsoft KSA, INSIGHTS, HDI, Smart Link Call Center Clientele includes Saudi Arabian Airlines SV, National Water Company NWC, Saudi Electricity company SEC, National Electronic Learning Center ELC, National Contact Center NCC, Saneed, E-government program Yesser, Saudi Commission of Tourism and Antiquities SCTA, NAS Airlines, Al Rajhi Bank, Al Bilad Bank, Saudi Fransi Bank, Al Riyadh Bank, Ministry of Higher Education MOHE, Saudi Post SP, Saudi McDonald’s, FRiENDi mobile, Saptco, Ministry of Interior MOI, Ministry of Labor MOL, Hafiz, HRDF Human Resources Development Fund, Al-Faisaliah Medical Systems FMS, Al Elm information Security, Al Khaleej Training & Education, New Horizon, Direct English, Fast lane, Smart Link Services include, Outsourced Contact Centers Operation & management, Design & Build IP Telephony Systems, Design & Build Corporate IT Infrastructure, Design & Build Corporate IT Infrastructure, Design & Build Corporate IT Infrastructure, Design & Build Corporate IT Infrastructure, Design & Build IP Contact Centers, Customer Support & Help Desk Applications, Telemarketing & Automated Campaigns, Contact Centre & Business Support Manpower Supply, Customer Care Manpower Training & Skills Development, Contact Centre Technical & Operational Consultation.

المملكة العربية السعودية، الرياض، مركز الاتصال سمارت لينك عضو مجموعة الخليج للتدريب و التعليم، مركز الاتصال سمارت لينك الفائزة بجائزة أفضل مزود خدمة مركز اتصال كبير في منطقة الشرق الأوسط العام 2011، تختص شركة مراكز الاتصال سمارت لينك بتوفير خدمات مركز الاتصال، و مركز خدمات العملاء متعدد القنوات عبر تقنيات آي بي تيليفوني، دعم الأعمال المتخصص و تدريب الكوادر البشرية في مختلف مجالات الأعمال الإدارية و التقنية، مراكز الاتصال سمارت لينك شريك لشركات تقنية المعلومات منها أفايا، سيسكو، مايكروسوفت، بلانترونيكس و غيرها، تضم قائمة عملاء سمارت لينك مراكز الاتصال شركة الكهرباء السعودية، الخطوط العربية السعودية، شركة المياه الوطنية، الهيئة العليا للسياحة و الآثار، طيران ناس، بنك الراجحي، البنك السعودي الفرنسي، بنك البلاد، البريد السعودي، فريندي موبايل، بنك الرياض، وزارة الاتصالات و تقنية المعلومات، برنامج الحكومة الإلكترونية يسر، وزارة العمل، صندوق تنمية الموارد البشرية، مكدونالدز السعودية، ماكدونالدز السعودية، وزارة الداخلية عير العلم لأمن المعلومات، البرنامج الوطني لإعانة الباحثين عن العمل حافز، الهيئة الوطنية لمكافحة الفساد، سابتكو، النقل الجماعي، تكافل الراجحي، الراجحي المالية، الراجحي المصرفية، الفيصلية للمعدات الطبية، وزارة العمل، المركز الوطني للتعلم الإلكتروني و التعليم عن بعد، سنيد، البنك السعودي الفرنسي